Search

متصفح Opera Reborn يتيح لك الوصول المباشر إلى واتساب وماسنجر والتليجرام

الأثرنيوز/ متابعة

قد يكون متصفح Opera ابتعد عن واجهة المنافسة الشرسة في عالم المتصفحات، لكن مع خطة إضافة عدد من الميزات الجديدة والمثيرة للاهتمام قد تسمح للمتصفح بالفوز بالعديد من المستخدمين، أحدث الإضافات التي تمت مؤخرا هي إضافة الشريط الجانبي في واجهة المتصفح تسهل الوصول المباشر للعديد من وسائل التواصل الإجتماعي والمراسلة الشهيرة.
فمن خلاله يمكن المستخدمين من تسجيل الدخول إلى حساباتهم الشخصية لكل من الواتساب، فيسبوك ماسنجر وتليجرام وامكانية الدردشة مع الأصدقاء والعائلة دون الحاجة إلى مغادرة الواجهة الرئيسية للمتصفح.

Opera Reborn
مع العلم أن هذه الميزة ظهرت للمرة الأولى من خلال متصفح Neon التجريبي للشركة والذى تم تصميمه لاختبار الأفكار الغريبة لمتصفح Opera، والان تم نقله إلى المتصفح الرئيسي كجزء من التحديث الأخير للشركة والذى أطلق عليه Reborn.
ويأتي Opera Reborn بالإضافة للشريط الجانبي للرسائل ميزات جديدة وتحديث في واجهة المستخدم مع إعادة التصميم، وإضافة ايقونات متحركة وثيمات ملونة، يتضمن أيضا المتصفح بعض الميزات والتي تمت إضافتها العام الماضى بما في ذلك أداة حجب الإعلانات المدمجة وخدمة VPN المجانية الغير محدودة.

ولكن كما هو الحال مع التحديثات السابقة، فهناك شعور بأن هناك عائق يعيق هذه الميزة الجديدة وهي كونها سطحية قليلا، في حين أنه من الجميل أن تكون تطبيقات الدردشة في الواجهة الرئيسية للمتصفح، لكن إدراجها يجعل الواجهة تبدوا وكأنها مزدحمة.

على الرغم من تأكيد Opera أنه يمكن للمستخدمين حفظ الوقت من خلال عدم الحاجة إلى التبديل بين المتصفح و نوافذ الدردشة، ومع ذلك هذه الطريقة الجديدة يمكن Opera أن تتميز بها عن منافسيها، والتي ربما تحصل بها على المزيد من المستخدمين الجدد.

انتهى




514 thoughts on “متصفح Opera Reborn يتيح لك الوصول المباشر إلى واتساب وماسنجر والتليجرام

  1. Discover More

    Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts. Anyway I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

  2. Read More

    Thank you for sharing excellent informations. Your web-site is so cool. I’m impressed by the details that you have on this blog. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this website page, will come back for more articles. You, my pal, ROCK! I found simply the information I already searched everywhere and simply could not come across. What a great site.

  3. 바카라사이트

    Does your site have a contact page? I’m having a tough time locating it but, I’d like to send you an email. I’ve got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.|

  4. Find Out More

    I simply wanted to say thanks again. I’m not certain the things I would’ve carried out in the absence of these points provided by you regarding such field. It was before a real daunting difficulty in my view, nevertheless considering the very skilled style you treated the issue took me to jump with fulfillment. Extremely grateful for the advice and then expect you comprehend what a great job that you’re putting in training the rest all through your site. Most likely you’ve never met all of us.

  5. how to make restaurant website

    Heya superb website! Does running a blog
    similar to this require a great deal of work? I have absolutely no understanding
    of computer programming but I was hoping to start my own blog soon. Anyway, if you have
    any suggestions or tips for new blog owners please share.
    I understand this is off topic however I simply wanted to ask.
    Cheers!

  6. intemdecalvn

    Hello just wanted to give you a brief heads up
    and let you know a few of the images aren’t loading properly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve
    tried it in two different web browsers and
    both show the same results.

  7. Kaydon Macgregor

    I used to be suggested this blog by my cousin. I am no longer positive whether or not this put up is written by means of him as no one else understand such detailed approximately my trouble. You are wonderful! Thank you!

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

الأخبار العاجلة