Search

مايكروسوفت تقدم Paint 3D للإصدار التجريبي من تحديث ويندوز 10

الأثر نيوز / متابعة

أعلنت عملاق البرمجيات مايكروسوفت عن إضافة تطبيق Paint 3D بشكله الجديد الذي كشف عنه مؤخراً إلى الإصدار التجريبي لتحديث ويندوز 10.

نتيجة بحث الصور عن ‪Paint 3D‬‏

يأتي تطبيق Paint 3D الذي تقدم من خلاله مايكروسوفت مجموعة من المميزات التي تدعم الفكرة الرئيسية لتحديث ويندوز 10 المرتقب، التي يتم التركيز فيها على مميزات الابتكار.

يتوفر تطبيق Paint 3D الآن في الإصدار التجريبي من تحديث ويندوز 10 الذي يتم معاينته في الوقت الحالي في مجموعة Insiders  والذي بدأ تداوله عبر Fast Ring، حيث يعد التطبيق جزء من خطط مايكروسوفت للتركيز على مميزات الابتكار في التحديث المرتقب الذي يعرف بWindows 10 Creators.

كما يختلف تطبيق Paint 3D عن الأدوات البديهية التقليدية التي عرفت في منصة Windows 1.0، حيث يأتي تطبيق Paint 3D ليدعم فكرة الابتكار للنماذج ثلاثية الأبعاد التي تظهر بشكل أكثر تعقيداً غالباً، إلا أن التطبيق يدعم إبداعها بشكل أكثر سلاسة.

أيضاً يدعم تطبيق Paint 3D مسح النماذج المادية في الواقع عن طريق كاميرة الهواتف الذكية أو الأجهزة اللوحية، ومن ثم استخدام برمجيات Remix 3D لإعداد نموذج 3D، مع إمكانية طباعة النماذج في النهاية أيضاً.

paint-3d-app

 

كما أشارت مايكروسوفت أن كلاً من تطبيق Paint 3D وRemix 3D سيدعما اللغة الانجليزية فقط في الوقت الحالي، إلا أن عملاق البرمجيات تخطط للتوسع في نشر التطبيقات بدعم للغات ومواقع جديدة خلال الفترة القادمة.

أيضاً من المقرر أن يكون تطبيق Paint 3D جزء رئيسي في منصة ويندوز 10 في التحديثات القادمة، على أن يتوفر للمستخدمين بشكل مجاني، كما تضيف الشركة مميزات أخرى لتحديث منصة ويندوز 10 منها ePub في متصفح Edge، إلى جانب بعض التحسينات التي تشمل ملفات Explorer وتحسينات أخرى.

للاطلاع أكتر اليكم هذا الفيديو .انتهى

 




228 thoughts on “مايكروسوفت تقدم Paint 3D للإصدار التجريبي من تحديث ويندوز 10

  1. Prudence

    Hallo,Was haben sie sich nur dabei gedacht…!!!!!wer seid ihr üau3hbupt&#82r0;!!!Warem soll er ein schlechter Mensch sein der Iranische Präsident…Ihr Sionisten…!Mit freundlichen GrüßenArif

  2. kissanime black clover episode 5

    Use exercise as a way to relieve your anxiety KissAnime symptoms. No matter what it is, whether it’s jogging around the block, biking, or swimming, getting your heart rate going is a great way to reduce anxiety. Research has shown that aerobic exercise is just as good as SSRIs at relieving mild to moderate anxiety. So get moving!

  3. click here

    Wow! This could be one particular of the most useful blogs We have ever arrive across on this subject. Basically Great. I am also a specialist in this topic so I can understand your effort.

  4. Fermin Huckle

    Hey! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came to look it over. I’m definitely enjoying the information. I’m bookmarking and will be tweeting this to my followers! Wonderful blog and fantastic style and design.

  5. GRANDJEAN

    Usually I don at learn post on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to check out and do it! Your writing taste has been surprised me. Thanks, quite nice article.

  6. Summer Marlett

    I used to be recommended this blog via my cousin. I am not certain whether or not this post is written through him as no one else recognize such specified approximately my trouble. You’re wonderful! Thanks!

  7. porn

    It’а†s really a great and useful piece of info. I am satisfied that you just shared this helpful info with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

  8. seo Canada

    I was very pleased to find this website. I wanted to thank you for your time for this wonderful post!! I definitely enjoy reading it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post.

  9. High Volt Sex

    Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. After all I will be subscribing in your feed and I am hoping you write again very soon!

  10. Milo Kemme

    Pretty great post. I just stumbled upon your weblog and wished to mention that I’ve really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing on your rss feed and I hope you write again soon!

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

الأخبار العاجلة